Την Κυριακή 22/2/26 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στο Γκαζοχώρι, η Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Συλλόγου μας.
Έγινε ο απολογισμός δράσης της προηγούμενης περιόδου και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τον Σύλλογό μας και το χωριό μας γενικότερα.
Ακολούθησε η διαδικασία για τη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου, για την Εξελεκτική Επιτροπή, για αντιπροσώπους στην Ομοσπονδία Ραδοβυζινών και Πανηπειρωτική με τα παρακάτω αποτελέσματα:

Δ.Σ.
Τακτικά μέλη:
Χρήστος Β. Βλάχος
Γεωργία Γ. Γαλάζιου
Ελένη Λάγιου
Αλέξανδρος Παπαχρίστου
Κωνσταντίνος Δ. Χρήστου
Λάμπρος Δ. Χρήστου
Χάρης Ν. Χρήστου

Αναπληρωματικά μέλη:
Νικόλαος Σ. Βλάχος
Κωνσταντίνος Σ. Γαλάζιος
Ευαγγελία Ν. Τόλη
Δημήτριος Κ. Χρήστου

Ε.Ε.
Πέτρος Βλάχος
Κώστας Α. Γαλάζιος
Κατερίνα Γ. Λιόλιου

ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ
Πέτρος Βλάχος
Γιάννης Γ. Χρήστου
Λάμπρος Δ. Χρήστου

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΡΑΔΟΒΥΖΙΝΩΝ
Πέτρος Βλάχος
Χριστόφορος Βλάχος
Κωνσταντίνος Σ Γαλάζιος
Γιάννης Γ. Χρήστου
Χάρης Ν. Χρήστου

Κατηγορίες: Νέα Συλλόγου

follow me @AlexPap